poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rozmyślenia

Pluto jest chory.
Chciałabym Wam przekazać moje ostatnie rozmyślenia .


Mój mały pieseczek, który trafił do mnie dzięki mojemu tacie, jest małą bestią. Nie bez powodu mówię na niego Świrek. To jest taki typ psa , którego nie da się nie lubić(przynajmniej z mojej perspektywy). Nie gryzie , tylko się wita przyjaźnie . Baaardzo przyjaźnie ;p. Jest to również energiczna ciamajda. Nie da się nie śmiać kiedy on biegnie , biegnie i nagle jego łepek ląduje na ziemi . Jak Was poinformowałam na początku , jest chory. Trudno mi przestrzegać zasad weterynarza , kiedy on piszczy gdy widzi coś , przez co można skoczyć . Jest ofiarą mojej kreatywności fotograficznej . Muszę stwierdzić , że on się u mnie marnuje . Ma wspaniały potencjał skokowy , a ja aktualnie nie mam nawet jak ćwiczyć . Jest bardzo kumaty , a ja nawet nie nauczyłam go chodzić bez smyczy. Boi się lecącego frisbee . Zdaję sobie sprawę z tego , że to moja wina , to ja miałam obowiązek go wychować . To przeze mnie on taki jest. Obiecałam sobie , że jak będzie już cieplej i będziemy mieli ogrodzenie na działce w Gliniku (będę tam mieszkała*-*) będę z nim jeździć ile się da na treningi . Postaram się być na DCDC w Poznaniu . Mam nadzieję , że do tego czasu nauczy się co nieco :) . Możecie mnie obwiniać , że go kompletnie zmarnowałam , ja to wiem . Staram się teraz to naprawić . 

2 komentarze:

  1. Każdy popełnia błędy (w szczególności przy pierwszym psie), ale ważne jest to, aby starać się to naprawić i się nie poddawać ;)
    Życzę ci powodzenia!

    Pozdrawiam
    http://szarpaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń